Din Dumnezeu sau Maimuţe ne tragem?

Charles Darwin (12 februarie 1809, Shropshire – 19 aprilie 1882, Kent) este cel mai cunoscut biolog, geolog şi naturalist britanic. Fondează teoria evoluţionistă , considerând că toate speciile au evoluat de la un strămoş prin fenomenul de selecţie naturală. Infirmă teoria creaţionismului.

Charles Darwin joacă un rol vital atât în ştiinţă cât şi în psihologia maselor, creând controverse şi militând împotriva teoriilor creaţionsmului, între care şi creştinismul.

Dacă în Biblie suntem informaţi că am fost creaţi după ,,chipul şi asemănarea lui Dumnezeu’’, Charles Darwin contestă acest fapt, realizând o serie de experimente ştiinţifice şi cercetări prin care doreşte să arate că totul a evoluat din ceva şi nu a fost, pur şi simplu, creat ori ,,făcut”.  Promovează în acest sens ideea conform căreia omul provine din maimuţă şi nu din Dumnezeu.

 

Domnul Darwin studiază mulţi ani diferite specii şi face excursii pe mare. Este şocat cum o formă de viaţă poate distruge o alta, toate fiind legi fireşti ale existenţei, în acest sens nu crede că ar putea exista un Dumnezeu care să fi putut permite aşa ceva.

În data de 20 aprilie de la orele 21 darwin-ismul va fi dezbătut în cadrul emisiunii ,,O zi în 3600 de secunde’’ la Radio Zidul, coordonată de Cristian Bodnărescu. Invitatul care va combate această temă este Dan Valentin Ilieş din Colorado.

 

academician Cristian Bodnărescu

Etichete:, , , , ,

2 Raspunsuri to “Din Dumnezeu sau Maimuţe ne tragem?”

  1. bibelou de portelan spune:

    Sfantul Vasile cel Mare afirma dinamica creatiei manifestata prin continuitatea speciilor, dar aceasta se datoreaza puterii dumnezeiesti, nu unei legi inerente creatiei. Insa continuitatea speciilor nu inseamna in nici un fel o transformare a unei specii in alta: “Gandeste-te la cuvintele lui Dumnezeu, care strabat creatia! Au inceput de atunci, de la facerea lumii, si lucreaza si acum si merg mai departe pana la sfarsitul lumii. Dupa cum sfera, daca se impinge si este pe un loc inclinat, merge la vale datorita constructiei sale si a insusirii locului, si nu se opreste inainte de ajunge pe un loc ses, tot asa si existentele, miscate de o singura porunca, strabat in chip egal creatia, supusa nasterii si pieirii, si pastreaza pana la sfarsit continuarea spetelor, prin asemanarea celor ce alcatuiesc speta. Din cal se naste un cal, din leu un leu, din vultur un vultur si fiecare din vietuitoare isi pastreaza speta prin continui nasteri pana la sfarsitul lumii timpul nu strica, nici nu pierde insusirile vietuitoarelor, ci, ca si cum acumar fi fost facute, merg vesnic proaspete impreuna cu timpul”.
    Toate lucrurile create au un rost al lor. Cei care sustin evolutionismul transformist, printre presupusele dovezi o au si pe aceea a organului vestigiu (un organ considerat inutil si ca atare el arata doar ca provine dintr-o forma biologica inferioara in care a avut un oarecare rol). Aceasta dovada si-a aratat lipsa de consistenta in fata descoperirilor medicale contemporane (marele nostru fiziolg, Nicolae Paulescu, savant impecabil, cunoscut la nivel mondial, a demonstrat elocvent netemeinicia argumentarii proevolutioniste, plecandu-se de la organul vestigiu).

  2. Sunt o serie de situatii in care s-au imperechiat specii diferite si au iesit puieti, la gradinile zoologice si nu numai. Deci, Biserica pierde mult teren. Oricum nimeni nu se mai poate ghida dupa ea, dupa ce ardea vrajitoare si afirma ca Pamantul este plat. Pacaleala prostimii are si ea o serie de limite.

Lasa un raspuns.